Taft Curl mousse pianka do włosów


Przetestowałam piankę taft dla włosów kręconych i falowanych. Zrobiłam to tak w zasadzie przez przypadek. Akurat trafiłam na promocję tego kosmetyku w drogerii. To mnie podkusiło, żeby ją sprawdzić, bo na ogół używam innej. Bardzo spodobał mi się zapach. Jest lekko słodkawy, zaskakujący jak na tego typu produkt. Oprócz zapachu, nic więcej mnie nie zaskoczyło. Ogólnie rzecz biorąc standardowa pianka do włosów. Nie wiem, czy jest specjalnie przygotowana dla włosów falowanych, bo nie korzystałam z innych produktów tej firmy. Co trzeba zaznaczyć, włosy są chronione przed działaniem wysokiej temperatury np. przy stosowniu lokówki, prostownicy. Jest to zauważalne. Włosy lepiej znoszą modelowanie przy użyciu ciepła.  Moja koleżanka użyła tej pianki, bo również ma kręcone włosy. Ona jednak nie korzysta lokówki. Była bardzo zadowolona, ale nie wiem jakich produktów używała wcześniej.  Pianka nie jest droga, więc lepiej sprawdzić na swoich włosach czy jest odpowiednia. Najwyżej stracimy 10 złotych, a czasami warto, bo można znaleźć perełkę.