Inglot Breathable Nail Enamel



W poszukiwaniu lakieru do paznokci o pięknym i niebanalnym odcieniu, weszłam do sklepu Inglota. Chciałam nie tylko kolorowe lakiery, ale również wytrzymałe. Nie lubię malować paznokci co dwa dni. Nie mam na to czasu. Rzeczywiście, paleta barw mnie zaskoczyła. Różne odcienie różu, niebiskiego, żółtego. Szaleństwo. Można stracić głowę. Kupiłam dwa lakiery z nowej kolekcji Breathable – kanarkowy żółty i landrynkowy róż. Są to lakiery oddychające, które nie odbarwiają płytki, nawet w przypadku ciemnych odcieni lakieru. Nie powiem, lakiery nie były tanie. Dlatego moje wymagania również były wysokie. Kolory cudowne i bardzo ładnie wyglądały na paznokciu. Malując różowym lakierem wystarczyła tylko jedna warstwa. Jednak żółty musiał być nałożony dwa razy. Niestety, lakier szybko odpryskuje. Podkreślam, nie nakładałam żadnej bazy ani utwardzacza. Moje paznokcie się nie rozdwajają więc myślałam, że lakier będzie trzymał się na płytce przez jakieś cztery dni. Po dwóch dniach musiałam paznokcie malować na nowo.  Zatem, porównują do ceny lepiej kupić lakier znacznie tańszy.