Loreal Tusz do rzęs Double Extension


W stosunku do tuszy do rzęs zawsze jestem bardzo wymagająca. Moje rzęsy są długie, ale cienkie, łamliwe. W maskarze interesuje mnie efekt pogrubionych i rozdzielonych rzęs. Dodatkowe zalety są tylko mile widziane, jednak niekonieczne. Tusz firmy Loreal kupiłam zagranicą, bo tam jest tańszy. W Polsce można go kupić w granicach 50 -70 złotych. Nie jest to tania maskara. Jednak warta swojej ceny, co zauważyłam już po pierwszym zastosowaniu. Dwufazowy tusz do rzęs, gdzie z jednej strony mamy odżywkę, która dodatkowo pogrubia i przygotowuje rzęsy. W drugiej części znajduje się tusz. Po nałożeniu tych dwóch preparatów moje oczy zyskały pogrubione, gęste rzęsy. W zależności ile nałożymy tuszu możemy uzyskać naturalne, delikatne podkreślenie oka lub efekt sztucznych rzęs. Drugą opcję polecam na wielkie wyjścia lub imprezy. Jedna maskara wraz z odżywką starczyła mi na około 6 miesięcy. Zaznaczam, że nie stosowałam jej oszczędnie.  Myślę, że warto wydać raz na pół roku około 60 złotych i cieszyć się piękna oprawą oka.