Fa Shower + Lotion


Kiedy zobaczyłam w telewizji reklamę Fa, pomyślałam, że warto spróbować. Za jednym zamachem, a raczej prysznicem jestem umyta i nabalsamowana. Zakupiłam w drogerii duży żel 400 ml. Są jeszcze mniejsze 250 ml, ale bardziej opłaca się kupić duży. W sklepie znalazłam tylko zapach granat i awokado. Czekam na marakuję, bo lubię ten owoc. Granatowy ma właściwości nawilżające, a awokado odżywiające. Z tego powodu nie wiedziałam, który wybrać. Chciałam skosztować zapachu granatu, ale moja skóra bardziej potrzebuje odżywienia.  Jednak zdecydowałam się na granat. Zapach jest świeży i przyjemny. Producent zapewnia, że po użyciu nie będziemy musiały stosować balsamu do ciała. Skórę mam nawilżoną i ładnie błyszczącą. Jedynie moje nogi wymagają jeszcze używania balsamu, gdyż mam bardzo suchą i szorstką skórę w tej części ciała. Stosuję ten kosmetyk przez niecałe dwa tygodnie, więc jeszcze czekam na ostateczne rezultaty. Ale jak na razie jestem zadowolona, bo kupuję jeden kosmetyk, a tak naprawdę mam dwa.