Alterra Naturkosmetik Peeling do ciała Pomarańcza i cukier trzcinowy


Jeżeli dbasz o swoje ciało, ale również o środowisko to kosmetyki Alterra są idealne. Ja szukałam peelingu do ciała. Natknęłam się na ten kosmetyk w Rossmanie . Wcześniej używałam już z tej serii olejku do ciała. Producent gwarantuje nam: cukier trzcinowy z kontrolowanej biologicznie uprawy, brak substancji zwierzęcych, brak syntetycznych barwników, parabenów, silikonu. Co więcej posiada atest Sprawiedliwego Handlu. Wydawać by się mogło, że za taki ekologiczny produkt zapłacimy sporo, bo najczęściej eko – kosmetyki są znacznie droższe. Jednak na półce był to jeden z tańszych peelingów. Zapach i konsystencja jak najbardziej w porządku. Zapach pomarańczowy. Peeling nie jest super odkrywczy. Złuszcza skórę, pozostawia miły zapach i jest wydajny. Można powiedzieć, że to zwykły peeling. Jednak ja będę go kupować ze względu na to, co gwarantuje producent. Roślinne pochodzenie, brak sztucznych „wspomagaczy”, a co najważniejsze atest Sprawiedliwego Handlu. Gwarantuje on, uczciwe wynagrodzenie osób, które zbierają cukier trzcinowy i roślinną glicerynę. Polecam wszystkim, którzy lubią ekologiczne produkty, niekoniecznie za duże pieniądze.