Loreal Triple Active Pobudzający Peeling Upiększający

Używam całej serii kosmetyków Triple Active do cery mieszanej. Jestem z niej bardzo zadowolona. Dlatego kiedy w drogerii zobaczyłam Pobudzający Peeling Upiększający postanowiłam, że się skuszę i wrzuciłam kosmetyk do koszyka. Oczywiście, byłam pozytywnie nastawiona (może nawet lekko stronnicza), bo bardzo lubię kosmetyki z tej serii. Tubka jest mniejsza niż opakowanie żelu do mycia twarzy z serii Triple Active. Jednak peelingu używamy rzadziej niż żelu do mycia twarzy, więc wydajność jest ta sama. Cena jest zbliżona. Peeling jest tylko nieznacznie droższy od żelu. Na opakowaniu pisze, że peeling rozświetla, wygładza i złuszcza. Po otwarciu, zachwyciłam się zapachem moreli. Jest tak wyrazisty, że chciałoby się go zjeść. Posiada w sobie zmielone drobinki pestki moreli. Peeling rzeczywiście rozjaśnia cerę i ją wygładza. Używam go dwa razy w tygodniu. Jestem obecnie po trzech miesiącach stosowania i nadal zachwycam się tym kosmetykiem. Peeling się sprawdził i szczerze polecam. Przede wszystkim, ze względu na zniewalający zapach i efekt młodej, odprężonej skóry.